Setmana Cultural 2020. ELS INVENTS

Estimades famílies:

Els informem que la setmana del 17 al 21 de febrer, de dilluns a dijous realitzarem la SETMANA CULTURAL, amb tallers i activitats relacionades amb el “ELS INVENTS”.

El divendres dia 21 DE FEBRER, anem a celebrar  EL CARNESTOLTES. La temàtica d’este any és “ELS INVENTS” . Les disfresses són:

• Infantil: Bombeta.
    • 1º- i 2º.  Telèfon
    • 3º i 4º. Escacs.
    • 5º i 6º.  Rayos X

Com  anys enrere eixirem a desfilar pels carrers de Calp. L’horari general del 21 de FEBRER serà el següent:

• Els alumnes entraran a les seues classes com tots els dies.

Esmorzaran xocolate amb xurros en las aules i es disfressaran en las classes. Tots els alumnes ES DISFRESSARAN A L’ESCOLA entre les 11h a 12h. ENS agradaria LA COL·LABORACIÓ de mares i pares per ajudar-nos a repartir l’esmorzar per les classes.

• El centre obrirà les portes per als familiars. Poden disfrutar d’este dia disfressant-se, col·laborant en las aules i acompanyar-nos fins el pàrquing de mestres on ens col·locarem com tots els anys per ordre, de 3 anys fins a 6º de primària.
  • 12h. Ens col·locarem al pàrquing de mestres.
  • 12:15h. Eixirem a desfilar. El recorregut estarà en Telegram i en el panel informatiu.

Els mestres els indicaran si necessiten ajuda per a l’elaboració de les disfresses, amb la megafonia, pancarta del col·legi, ajuda durant la desfilada o qualsevol altra qüestió.

Desitgem que les famílies ens puguen acompanyar durant el recorregut i   col·laboren en que els xiquets i xiquetes desfilen correctament, però els demanem que eviten posar-se al mig de les files durant el recorregut. Al tornar ens quedarem fins les 14h en el centre.

Per últim els recordem que el proper 24 de febrer no es lectiu.

Gràcies per la seua col·laboració,

Direcció del Centre.

TALLERS SETMANA CULTURAL 2020

Dia de la Pau

Buenos días, mañana celebramos el día de la paz con una carrera solidaria. Los alumnos y alumnas pueden colaborar trayendo 1€. Recordad traer ropa deportiva y la camiseta del centro.

Gracias.

Bon dia, demà celebrem el dia de la Pau fent una carrera solidària. les alumnes poden col·laborar amb 1€. Recordeu que porten roba esportiva.

Gràcies.

TEI. Tutorización entre iguales

Eleccions a Consell Escolar- Elecciones a Consejo Escolar

ELECCIONES AL CONSEJO ESCOLAR DEL CENTRO

De acuerdo con la Resolución de 23 de septiembre de 2019 sobre las elecciones a Consejos Escolares de los centros, el día 21 de noviembre de 2019 tendrán lugar las elecciones para renovar el Consejo Escolar de nuestro centro. Todos los miembros de la comunidad educativa podrán acudir a votar a los representantes de su sector y presentarse a las elecciones.

El calendario del proceso electoral está expuesto en el tablón de anuncios junto con el censo electoral. Destacamos los siguientes puntos:

• Presentación de candidaturas: El plazo de admisión de candidaturas de los distintos sectores dará comienzo el día 23 de octubre y finalizará el día 4 de noviembre a las 17h.
  • Lista provisional de candidatos: Se publicará la lista provisional de candidatos el 5 de noviembre de 2019. La lista definitiva el 12 de noviembre de 2019.
  • Reclamaciones: Presentación de las posibles reclamaciones a la lista provisional de candidatos el día 7 de noviembre de 2019 hasta las 17h.
  • Resolución de reclamaciones de la lista definitiva: La junta electoral resolverá las posibles reclamaciones hasta el 11 de noviembre de 2019. Campaña electoral y propaganda del 13 al 19 de noviembre de 2019.
  • VOTACION: 21 de noviembre de 2019.

D’acord amb la Resolució de 23 de setembre del 2019 sobre les eleccions a consells escolars de centres, el dia 21 de novembre de 2019 tindran lloc les eleccions per renovar el Consell Escolar del nostre centre. Tots els membres de la comunitat educativa podran acudir a triar els representats del seu sector i presentar-se a les eleccions per formar part d’aquest.

El calendari del procés electoral està exposat en el tauler d’anuncis junt amb el cens electoral. Destaquem els punts següents:

• Presentació de candidatures: El termini d’admissió de candidatures dels distints sectors donarà començament el dia 23 d’octubre i finalitzarà el dia 4 de novembre a les 17h.

• Llista provisional de candidats: Es publicarà la llista provisional de candidats el 5 de novembre de 2019. La llista definitiva el 12 de novembre de 2019.
  • Reclamacions: Presentació de les possibles reclamacions a la llista provisional de candidats el dia 7 de novembre de 2019 fins a les 17h.
  • Resolució de reclamacions a la llista definitiva: La junta electoral resoldrà les possibles reclamacions fins al 11 de novembre de 2019. La campanya electoral i propaganda serà del 13 al 19 de novembre de 2019.
  • VOTACIÓ: 21 de novembre de 2019.